De toekomst ligt in totaalklanten

Het vaktijdschrift "Verzekeringswereld" publiceerde onlangs een ruim artikel over 'De toekomst voor verzekeringsmakelaars' volgens Geert Dehouck.

Omdat Geert Dehouck door de jaren heen ondervonden heeft dat heel veel verzekeringsadvieskantoren goede voornemens hebben, maar niet de tijd vinden om hun projecten te realiseren, heeft hij Digital Assur & BizSmile opgericht. Met deze organisaties brengt hij samen met de makelaarskantoren de fygitel-aanpak in de praktijk. (Dat is een combinatie van fysiek, digitaal en telefonisch communiceren).

Bij Digital Assur maken professionals in webdesign en digitale communicatie eerst een audit van de huidige website en ontwerpen op basis van het score rapport een professionele gepersonaliseerde site. Er wordt jaarlijks een off- en online communicatieplan opgesteld en ze besteden extra aandacht aan call-to-actions om meer leads te genereren.

Om de off- en online marketing- en sales campagnes beter uit te kunnen voeren én op te volgen, heeft Geert Dehouck in Kortrijk een Customer Contact Center opgericht: BizSmile. Hij bouwt daarmee voort op zijn expertise met marketingcampagnes in combinatie met telemonitoring. Die telemonitoring verhoogt het effect van de mailings voor up- en cross selling.

De operatoren van BizSmile werken volgens de regels die Geert Dehouck ook meegeeft in zijn marketing en sales boeken. Hij zorgt persoonlijk voor de coaching van de bellers in het Customer Contact Center.

Download hier het volledige artikel uit Verzekeringswereld.

Vragen / informatie / offerte

Heeft u vragen of wenst u een offerte? Laat het mij weten via onderstaand formulier. Ik contacteer u eerstdaags.

Gelieve uw naam in te vullen
Gelieve een geldig e-mailadres in te vullen
Gelieve akkoord te gaan met het privacybeleid